دانلود تیتراژ و عکس و خبر از برنامه ماه عسل ۹۴ احسان علیخانی
پایگاه تفریحی گوگولی94

دانلود تیتراژ و عکس های برنامه ماه عسل ۹۴ احسان علیخانی

ماه عسل 94 , برنامه ماه عسل 94 , احسان علیخانی 94 , ماه رمضان 94

 

اخبار ماه عسل رمضان ۹۴ احسان علیخانی

ماه مبارک رمضان در پیش بوده و بازار گمانه زنی در مورد برنامه ها و سریال های مختلف رمضان ۹۴ داغ است. شبکه سه سیما نیز همانند سایر شبکه ها تمام تلاش خود را جهت هر چه با کیفیت تر شدن برنامه های خود به خرج می دهد. برنامه بسیار جذاب و پر طرفدار ماه عسل، برنامه زنده ایست که طی چند سال گذشته در ماه رمضان هر روز از شبکه سه پخش می‌ شود. تا پیش از رمضان ۹۱ تهیه‌کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر عهده داشت، البته سال ۸۷ فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال ۹۱ تهیه کننده جدید ماه عسل، مجید یوسفی، مجری این برنامه را علی ضیا انتخاب کرد. در سال ۹۲ به دلیل اجرای نسبتاً ضعیف علی ضیا و از طرفی تسلط و مهارت کافی احسان علیخانی به اجرای ماه عسل ، مجدداً اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این موضوع در سال ۹۳ نیز تکرار شد. موضوع این برنامه در قالبی اجتماعی است و مهمانان ماه عسل از هر قشر جامعه از جمله مستمند، معلول، هنرمند، کهنسال و غیره می باشند. امسال نیز دست اندرکاران این برنامه ، تایم طلایی لحظات پیش از افطار را از دست نداده و تلاش خود را جهت هرچه پر بارتر کردن برنامه ماه عسل ۹۴ به خرج می دهند.

ماه عسل 94 , عکس ماه عسل 94 , مجری ماه عسل 94

ماه عسل 94 , عکس ماه عسل 94 , مجری ماه عسل 94

عکس احسان علیخانی و مشاور برنامه ماه عسل ۹۴

مجری برنامه ماه عسل ۹۴ تغییر می کند ؟

اگرچه تاکنون اخبار رسمی از این برنامه منتشر نشده اما شواهد امر نشان دهنده اینست که احسان علیخانی امسال نیز مجری برنامه ماه عسل باشد. گرچه ماه عسل تاکنون فراز و نشیب های داشته اما احسان علیخانی با اجرای موفق خود در برنامه‌ های سال‌ گذشته ، توانایی خود در اجرای این برنامه نشان داده است. شایان ذکر است عوامل سازنده ماه عسل ۹۴ “هم اکنون مراحل ابتدایی تولید این برنامه را آغاز کرده تا امسال نیز این برنامه پربیننده را به روی آنتن شبکه سه بیاورند.

ماه عسل ۹۴ شادتر می شود ؟

مدیر شبکه سه سیما در این باره گفت : ماه عسل سال ۹۴ با فضایی شادتر به روی آنتن خواهد رفت. در برخی برنامه ‌هایی که ماه عسل در سال های گذشته داشته، فضای حزن و اندوه غالب شده است، در سال ۹۴ تلاش خواهیم کرد که این برنامه در لحظات منتهی به افطار غمگین نباشد و قطعا ماه عسل ۹۴ شادتر می‌ شود.  غلامرضا میرحسینی ادامه داد : در حال نهایی کردن آیتم ‌های برنامه پر مخاطب «ماه عسل» هستیم و تا هفته آینده این آیتم‌ ها نهایی می‌شود. تا به حال جلسات متعددی داشتیم و در آن به ارزیابی ‌ها و چیدمان جدیدی رسیدیم که امیدوارم همچنان به جذب بیشتر مخاطبان کمک کند.

 

ماه عسل 94 , عکس ماه عسل 94 , مجری ماه عسل 94

خوانندگان تیتراژ ماه عسل ۹۴ 

سال گذشته در ویژه برنامه گلخانه که به یادبود درگذشت خواننده محبوب مرتضی پاشایی پخش شده بود، احسان علیخانی بیان کرد : مرتضی پاشایی لیاقت آن را دارد که در تیتراژ ماه عسل ۹۴ هم از صدایش استفاده کنیم. وی ضمن یادی که از این خواننده جوان و پر طرفدار کرد ابراز داشت که طی چند ماه گذشته از صدای مرتضی پاشایی برای برنامه های مختلفش استفاده کرده و استفاده از صدای مرتضی پاشایی کوچک ترین قدمی است که برای مرتضی و خانواده اش می تواند انجام دهد.

به تفاهم نرسیدن بابک جهانبخش در مورد تیتراژ ماه عسل ۹۴

پس از آن که احسان خواجه امیری با تیم احتمالی (ترانه سرا: روزبه بمانی – آهنگساز: علیرضا کهن دیری) به عنوان یکی از گزینه های خواندن تیتراژ پایانی برنامه تلویزیونی «ماه عسل» مطرح شد، نام بابک جهانبخش نیز به عنوان خواننده تیتراژ ابتدایی این ویژه برنامه سر زبان ها افتاد و در فضای مجازی مطرح شد. بابک جهانبخش خواننده با احساس موسیقی پاپ که نوروز امسال نیز در ویژه برنامه سال نو از شبکه سه به تهیه کنندگی احسان علیخانی حضور داشت، پیش بینی می شد به عنوان خواننده تیتراژ این برنامه تلویزیونی ماه رمضان میهمان خانه های مردم شود. جهانبخش ترانه و ملودی این قطعه را آماده کرد و پس از چند جلسه با احسان علیخانی نتوانستند به تفاهم برسند. این خواننده پر طرفدار نیز نتیجه این عدم توافق را در صفحه اینستاگرام خود اینگونه نوشت: ” سلام دوستان بامحبتم. در ارتباط با تیتراژ ماه عسل و انتخاب ترانه و ملودی با آقای علیخانی به نتیجه مشترکی نرسیدیم و حق جفت‌ مون بود که مناسبات حرفه‌ای خودمون رو در نظر بگیریم… ضمن آروزی موفقیت برای تیم ماه عسل، خواننده این تیتراژ بنده نیستم… . ”

ماه عسل 94, دانلود تیتراژ ماه عسل 94

دانلود تیتراژ ابتدا و انتهایی ماه عسل ۹۴ پس از انتشار در همین صفحه قرار خواهد گرفت

زمان شروع برنامه ۲۷ خرداد با دکوری نسبتا ساده با محوریت بخشش

احسان علیخانی در گفت و گویی با برنامه تلویزیونی گلخانه گفت: استقبال مردم از این برنامه، لطف خداوند است. او خبر از تلاش چند ماهه تیم سازنده این برنامه برای رمضان ۹۴ داد. وی همچنین به ۱۰ ساله شدن ماه عسل اشاره کرد. علیخانی درباره خوانندگان تیتراژ برنامه امسال نیز عنوان داشت: جلسات بسیار زیادی برای موسیقی گذاشته ایم اما بگذارید این سورپرایز برای قسمت اول برنامه باقی بماند. وی درباره دکور برنامه نیز تصریح کرد: در طراحی دکور به سمت سادگی می رویم. طرح جدیدی برای دکور داریم اما مقولات دست و پاگیر را کم می کنیم علی رغم اینکه ایده های جدید و نویی هم داشتیم. دکور امسال ساده است و در عین حال از هارمونی خوبی برخوردار است.

علیخانی همچنین از حضور دوباره مردم در تیتراژ امسال خبر داد و گفت: امسال نیز مانند سال گذشته از حضور مردم در تیتراژمان استفاده خواهیم کرد و تیتراژ با حضور آنها ضبط خواهد شد. برنامه افطار شبکه سه قرار است در ۳۰ قسمت ۷۵ دقیقه‌ای از ۲۷ خرداد ماه هر روز پیش از افطار از شبکه سه سیما به روی آنتن برود. پیمان قانع طراحی دکور ماه عسل ۹۴ را بر عهده دارد. مریم نوابی‌ نژاد و محمد پیوندی سوژه‌ های ماه عسل ۹۴ را پیگیری می‌کنند. مسعود رجبیان به عنوان مدیر تولید و حامد میرفتاحی به عنوان تدوین‌ گر «ماه عسل» هستند. برنامه ماه عسل امسال موضوع «بخشش» را محوریت قرار داده است و تلاش می‌کند، طبق تعریف خود در فضایی لطیف، انسانیت را در پرتو پیام‌های دینی و اخلاقی به مخاطبان ارائه دهد.

شبکه یک بخاطر ماه عسل برنامه ویژه افطار ندارد !
شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه اول دراین مورد گفت: شبکه یک سیما به دلیل اینکه برنامه ماه عسل با اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما پخش میشود، در ماه رمضان ۹۴ ویژه برنامه افطار تدارک ندیده است و هر برنامه‌ای زیر برنامه ماه عسل قرار بگیرد کمتر دیده خواهدشد! امیدوارم که علیخانی امسال بهترین برنامه لحظه افطار را برای تلویزیون فراهم آورده باشد.

ماه عسل 94 , برنامه ماه عسل 94 , احسان علیخانی 94 , ماه رمضان 94

ماه عسل 94 , تیتراژ ماه عسل 94

 

ماه عسل 94 , تیتراژ ماه عسل 94

 

عکس های جدید از برنامه ماه عسل ۹۴ بهمراه

خلاصه هر شب برنامه رو بصورت متن با شروع برنامه برای شما قرار میدهیم

ماه عسل 94 , برنامه ماه عسل 94 , احسان علیخانی 94 , ماه رمضان 94

احسان علیخانی و مادرش

ماه عسل 94 , برنامه ماه عسل 94 , احسان علیخانی 94 , ماه رمضان 94

ماه عسل ۹۴


قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: